Toimitusehdot

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Maksutavat

Verkkokaupassa ei käsitellä eikä tallenneta maksutietoja. Maksu hoidetaan aina vasta toimituksen yhteydessä erikseen sovitulla tavalla. Käytössä ovat seuraavat maksutavat:

  • Maksu verkkopankissa
  • Maksu toimituksen yhteydessä
  • MobilePay
  • Taidepalvelun tarjoama täysin koroton osamaksu (Sovittava erikseen)

Kuitti tilauksesta ja maksusta toimitetaan toimituksen yhteydessä, kun tuote on maksettu.

Toimitustavat

Hintaan kuuluu ilmainen toimitus, käyttäen Matkahuollon ja Postin palveluita. Olemme teihin yhteydessä heti tilauksen jälkeen toimitustavan sopimiseksi.

Tuotteiden arvon ja rikkoutumisen huomioiden pyrimme aina sopimaan kuljetuksesta tarkemmin. Ihan vaan siitä syystä, että on molempien etu saada tuote ehjänä perille.

Pääkaupunkiseudun alueella pyrimme toimittamaan tuotteet itse, samalla mahdollista valita useammasta vaihtoehdosta mieluisin. Ole yhteydessä!

Mahdollisena poikkeuksena ilmaiseen toimitukseen ovat erittäin suuret tai herkästi särkyvät tuotteet. Pääkaupunkiseudulle näidenkin toimitus ilmaiseksi, nämä tuotteet kerrottu tuotteen tiedoissa. Tilaus voidaan peruuttaa, mikäli toimitusta ei saada tehtyä kohtuullisilla kustannuksilla.

Myös nouto Espoosta on mahdollista erikseen sovittaessa, meillä ei ole kiinteitä myymälätiloja.

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautus on tehtävä viipymättä.

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus sähköisesti osoitteeseen postia@taidepalvelu.fi
Tuote täytyy palautua alkuperäisessä kunnossa ja sen kunto tarkastetaan ennen palautuksen maksua. Mikäli tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa tai on palautuksessa vioittunut, asiakas vastaa tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka. Mikäli tuote palautetaan Taidepalvelusta johtumattomista syistä, niin asiakas vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuneista kustannuksista.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote, tai tuote on vaurioitunut, pyydämme olemaan yhteydessä välittömästi joko puhelimitse tai sähköpostilla: https://taidepalvelu.fi/ota-yhteytta

Vieritä ylös